مسیر‌اندازی نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط دانشگاه آزاد

به گفته گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه تحقیق، تجمیع، هماهنگ‌سازی و بروزرسانی نظام‌های پاسخگویی دانشگاه و تبدیل آن به نظام جامع با حضور  بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست و رابطه ها عمومی، عنایت‌الله ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات، علی فقیه مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه، بهزاد نخکوب مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعید علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی، محمدرضا اردکانی سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی، محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان، سیدهادی سیدفضلی سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری و جمعی از مدیران قسمت‌های مختلف سازمان مرکزی برگزار شد.

حاضران درون این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت نظام‌های پاسخگویی قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به مراجعه کنندگان، پیشنهادات خود را ازبرای بهبود ارائه خدمت ها مطرح کردند و مقرر شد به قصد پاسخگویی مطلوب و شایسته به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، جمع‌آوری اطلاعات از وضعیت موجود و اصلاح و بهینه‌سازی سامانه‌های پاسخگویی به ذی‌نفعان دانشگاه درون سراسر کشور به‌ صورت برخط و جامع، صورت گیرد.

بر این اساس قرار شد کمیته‌ای به ریاست  ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیری علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی دانشگاه تشکیل شود.

مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی درون تشریح این جلسه گفت: ارائه خدمت ها مطلوب درون جهت پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات دانشجویان و خانواده آنان، اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دغدغه‌های مسئولان این دانشگاه هست. به این قصد درون جلسه روز گذشته تصمیم بر این شد که سیستم‌های مختلف پاسخگویی و رسیدگی به شکایات که درون دانشگاه فعال هست مورد تحقیق قرار گرفته تا با تجمیع آنها علاوه بر جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای، یک نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط درون دانشگاه آزاد اسلامی مسیر‌اندازی شود.

وی ادامه داد: درون این نظام پاسخگویی، همه مراحل ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاعات و نتیجه نهایی شکایات، پیشنهادات و سوالات مطرح شده با حفظ هویت کاربران درون سامانه قابل رصد و پیگیری خواهد بود و با پیاده‌سازی این نظام علاوه بر سرعت و دقت بیشتر درون رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها از مراجعه حضوری ارباب رجوعان به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی جلوگیری می شود.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: درون این نظام یک اکوسیستم کامل ازبرای پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات طراحی می شود که براساس آن دسترسی به این نظام پاسخگویی از همه مسیر‌های ارتباطی همچون فضای وب، تلفن، پیام کوتاه و اپلیکیشن‌های تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *